2010. október 8., péntek

ELÉRHETŐSÉG

Kedves Olvasó!


Nyirati Lili vagyok.Kedvenc időtöltésem a gyöngyfűzés.Ékszereimet főként cseh csiszolt,swarovski és japán gyöngyökből készitem.Mindent szeretek ami kézművességel kapcsolatos,gobelin és keresztszemes képeket varrok.Ékszereket még FIMO gyurmából is készítek.Köszönöm,hogy meglátogattad az oldalamat! Ha kérdésed van,vagy megtetszik valamelyik ékszerem akkor ide írj: liligyongy@gmail.com


Lili




"Álmodj,amit csak akarsz,menj,ahová szeretnél,légy az,aki szeretnél,mert csak egy életed van,s csak egy lehetőséged,hogy olyan dolgokat csinálj,amit szeretnél!"
Paulo Coelho

7 megjegyzés:

  1. Kedves Lili! Gyönyörű darabok! Már hallottam Rólad, de ezek az ékszerek minden képzeletemet felülmúlják! Szeretnék majd én is rendelni belőlük.E-mailben majd értekezünk.Sok sikert a további munkáidhoz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon ügyes vagy, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lili!
    Gratulálok, nagyon ügyes vagy. Csodaszépek ezek az ékszerek! Dózsa Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lili! Ma láttam a műveidet az Eötvösben, NAGYON ÜGYES VAGY. Vettem is gyorsan egy kék fülbevallót! :DDD

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lili! Csodaszépek a munkáid! Alig akarom elhinni, hogy egy fiatal lány készítette ezeket a mesterműveket! Gratulálok és sok sikert kívánok Neked! És jó egészséget! Tiffany-Andi ( Farkas Andrea)

    VálaszTörlés
  6. Szia Lili!
    Ajánlás alapján kerestelek meg ( Tipikos ):-)))..és tátom a számat. Van egy lányom, aki veled egyidős...de max a memória drótra fűzi fel a gyöngyöket! Csodálatos dolgokat készitesz!! Gratulálok és kívánok neked minden jót!
    Szeretettel:

    Csilla

    Ui.: Ha van kedved nézz be a blogomra, mert pont most egy játékot hirdettem meg ( bár gyöngyeim nincsenek)...nevezz be és hátha te nyersz meg valamit, amit szeretnél!:-)))

    Szép estét kívánok még neked!

    VálaszTörlés
  7. Szia Lili,
    Engem az dobbentett le hogy milyen fiatal vagy, es megis mennyire "erettek, kiforrottak" az ekszereid. Kivancsi lennek ha Te, a Te korodbeli fiatal lanyoknak terveznel ekszert, milyen lenne? Probaltad mar?

    En nem hordok ekszert, illetve amit hordok azt is inkabb az ajandekozo altali szeretetbol, emlekezesbol.

    Tovabbi jo munkat es sok oromet az alkotasukban

    szeretettel

    sziszi

    VálaszTörlés